examinationsseminarium

Hemma från skolan igen. Har varit på ännu ett examinationsseminarium idag (sista för den här terminen). Kände mig lite extra stolt då jag gick därifrån, ställde hela två frågor fast att man egentligen bara behöver ställa en :)
Var ett mycket intressant seminarium med ett intressant ämne de valt att ta upp i sitt examensarbete. Tycker det är kul att man kan ha så fel och att ens förutfattade meningar om en sak kan vara så fel. Jag förväntade mig att dessa seminarier som vi tvingas gå på skulle vara as tråkiga och helt meningslösa, men tänka sig så fel jag hade. Man går allt därifrån med en hel del matnyttiga tips inför sitt egna arbete!
som vanligt spelas sion russel jones låtar i högtalarna och tanken är att jag ska börja med basgruppsarbetet, men det går trögt. Jag orkar liksom inte och känner mig inte alls motiverad till det :/ Aja bara att ta tummen ur och sätta igång, dessto skönare blir det ju sen när det är klart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu