beat 12 och helt utslagen

Hallå, hllå! Kan inte säga annat än att jag är sjukt trött just nu, trots att jag inte lämnade sängen förrän vid halv 1 i eftermiddags. Kanske är det just därför jag är trött mån tro?! Hade iallafall en roliga kväll på BEAT12 igår trots kylan. Fick lite av en ny favorit i musikväg där, kommer lyssna på hans låtar om och om igen. Sion russel jones <3. Även E-type levde upp till mina förväntningar och fick än att glömma bort kylan runt omkring då man studsade och dansade samtidigt som man sjöng (skrek) med i musiken :)

Ikväll är det dags igen, vi har dock inte riktigt bestämt oss då vi ska gå dit ännu. Vi får se lite hur det blir helt enkelt. Men majority says och hard core superstar ska vi se iallafall :) Kul att det gått så bra för ett lokalt band från ens hemort som det gjort för majority says :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu