helgens

Ännu en helg har paserat. denna helg roade vi oss med att gå på bal i lördags kväll. Tyvärr blev kvällen inte alls lika rolig som vi trodde att den skulle bli. Maten var ingen succe´, kvällen framträdande var inte jättebra och livebandet spelade inte en enda valsvänlig melodi... Men men är lika glad för det för jag fick iallafall ha på mig min balklänning igen. Och känna mig som en prinsessa igen. Vi tjejer stog länge och väl och tittade på alla fina klänningar omkring oss och funderade på vilka klänningar vi skulle kunna tänka oss. Skulle jag någon gång köpa en ny balklänning tror jag det kommer bli en blå, aningen mörkare än hannas på bilden...

söndagen roade vi oss med att frosta ut fryse här hemma och plugga en del samt körde både en och två matcher på betapet, jag är beroende trots att jag förlorar varje gång vill jag bara köra mer och mer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu