smink på gina tricot

loggade in på ginatricot webb shop tidigare idag och upptäckte till min förvåning att de har kommit med eget smink. Vet fortfarande inte vad jag tycker om det. Gina tricot är en klädkedja och borde egentligen ägna sig åt att ta fram snygga kläder. Men samtidigt kan det vara kul när man går i en klädbutik och hitta andra saker oxå. Så ja jag är som sagt kluven till det hela. Men tror helt klart att jag kommer kolla närmare på produkterna i butik. Priserna passar ju som handen i handsken för en fattig student som jag ;) Ögonskuggor i fina färger, body butter och body lotion till samma pris är ju riktigt värt. Hoppas de luktar gott oxå, färgerna varfina i vilket fall :) De som känner mig vet att jag har en förkärlek till just lila numera, så skuller jag köpa någon utav hudkrämerna är det stor chans att just den lila får följa med mig hem :)


 

                                                                    

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Tack snälla, det värmer verkligen! Ja hon hade akut blodcancer som upptäcktes sent för att kunna botas :/

2012-03-21 @ 21:02:40
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu