ett hus fullt av idioter...



Äntligen agerar Tv11!! Jag har tittat på big brother sen det började och är helt fast. Men det är helt sjukt hur vissa beter sig där inne. De är så sjukt elaka mot varandra och varje dag går ut på att trycka ner och såra en annan människa, för vissa.  Sipan är den som jag och många andra med mig tycker har varit värst under tiden i huset. Han provserar och mobbar folk dag ut och dag in, så fort han har lyckats såra dem så mycket till tårar passar han på att trycka ner dem lite till och i frågasätta varför de är så töntiga som gråter. Han har redan fått en delatagre att må så dåligt att hon själv valde att lämna huset. Och då han igår gapa och skrek på amandus gick jag i taket. Jag var så otroligt irriterad och arg på honom. Så där beter sig inte en vuxen människa! Man behandlar inte folk som han gör. Så då jag gick in på internet och såg denna vild på msn:s startsida blev jag genast lite gladare. Han är som sagt inte ensam, det finns fler där inne som beter sig idiotiskt åt men han var som sagt värst och jag tror att detta agerande från tv 11 kan få de andra deltagarna att se att det inte är okej. Detta tror jag kan få det hela att bli lite lugnare i huset och ett bättre beteende från alla. Jag hoppas det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu