C-uppsats

urrsch och fy och blä, vad jag ville ta den där j*vla C-uppsatsen och slänga bort långt åt helvete idag asså! Vi som kände oss så nöjda och klara med bakgrunden har idag suttit och typ fått göra om hela skiten då vi löetat förjäves efter orginallällorna. Var först de två senaste timmarna som jag typ kände att det jag hittade kunde vaar bra och användbart. så har suttit och skrivit om den extremt långa artikel jag hittade. Så när den sen är klar så har vi forhoppningsvis en bra och godkänd inledning om bensår iaf. Hoppas vi lyckas bättre imorgon. Jág vill bli klar med detta nu, nu nu!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie - Modell och kläddesigner med 3 egna företag

Tack :D



Sugen på en tävling?

Just nu tävlar jag ut en personlig almanacka! :)

Skulle vara jätteroligt om du var med och tävlade!



Ha en underbar onsdag! <3

2012-03-14 @ 01:11:53
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu