babbel

var några dagar sen jag skrev sist. Har väl egenligen inget vettigt att skriva för stunden egenligen men kände att det kunde vara dags att visa att jag lever. (Även om jag för tillfället känner mig mer död än levande).
Praktiken har rullat igång oc trots att jag inte får göra särskillt mycket är jag alltid trött när jag går därifrån. Hela tiden en massa nya intryck. Har idag lärt mig vad QB-test är och hur de går till. Tack och lov att ingen misstänkt att jag har/ haft ADHD. Ett tråkigare test än detta är nog svårt att hitta. Eller oxå ser det mkt tråkigare ut för dem som inte gör testen än personen som gör det. Han/ hon måste ju vara aktiv hela tiden :P
testet går ut på att trycka på en knapp så fort man ser två exakt likadana figurer i följd på en skärm. Det visas alltså 4 olika figurer i två olika färger oregelbundet på en datorskärm under 20 minuter i olika tempon och testet görs för att mäta koncentrationsförmågan och reaktiviteten hos patienter för att eventuellt kunna utesluta eller fastställa ADHD. Trots att jag fick sovmorgon idag pga personalmöte, gick jag upp tidigare än om jag skulle åkt med tåget vid 7:15. Detta för att bege mig till skolan och fixa biljett till BEAT´12. Sjukt taggad! Ska bli nice, Louise och jag har beställt fint väder tills dess. Hörde ni det vädergudarna?
Helgen var bra! Vårkravallen var kul och det spaldes bra musik hela kvällen as bra. Mycket folk oxå det är trevligt! söndagens våffelkalas var oxå kul. Tror jonas gillade sin födelsedag. Av mig fick han en klocka och en tavla (jag gjorde om ett örngott som han fått sedan tidigare med en bild på oss två till tavla, då det blivit så missfärgat). Dock var klockan tyvärr lite väl stor så vi måste fixa till det nån dag. Annars tror jag att han gillade den. Han sa att han gjorde det, så jag hoppas att det är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu