sommar

Väntar på att klockan ska gå. Är snart dags att bege sig bort till jobbet för sista "gå bredvid" tillfället. Nästa vecka börjar allvaret på riktigt (egentligen känns det redan som om jag har börjat jobba, jag får lön och jag gör grejer jag med). Inte bara någon inspektion här inte! ;)
Men innan dess är det midsommar. får se lite vad som händer och sker. Det spekuleras om ev. planer men inget verkar vilja fastslås riktigt. Vi får helt enkelt se. i vilket fall lär vi åka ner till åtvid och spendare åtminstonde en del av helgen där om vi blir kvar där på just midsommarafton eller ej, det återstår att se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu