snart sommarlov!!

har precis avnjutit en trevlig fika med jonas morföräldrar som kom på besök och hade med sig rabarberpaj som vi njöt av tillsammans. Nu har de precis åkt vidare till Lindö för att kolla på jonas kusins fotbollsmatch ute i Lindö. Jonas följde med så jag ska väl ägna lite tid åt böckerna och kompendier inför morgondagens tenta. Tänka att imorgon kan äntligen jag med säga att jag har sommarlov! ska bli så skönt, känner på mig att detta kommer bli en riktigt bra sommar med många nya upplevelser :) Köpte en matchtröja idag till en utav alla trevliga upplevelser denna sommar. Nej plugga var det ja, kommer antagligen in med ett nytt inlägg imorgon om lite mer detaljer om sommarens planer, håll utkik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu