regn och bristande pluggmotivation...

Regnet det bara öser ner!! Idag är det verkligen skitväder ute så jag har alla förutsättningar jag kan få för att faktiskt börja plugga till sista tentan på terminen. får väl se hur det går, motivationen är ju knappast på topp om man säger så och dessutom har vi typ redan läst om allt som har berörts i denna kurs. Så en dum röst inom mig säger att jag redan kan det mesta och att tentan kommer vara enkel. Dumma röst, ingenting är enkelt, dessutom vore det bra att plugga för det. min lite smartare röst i huvudet försöker snarare säga till mig att jag faktiskt kan ha glömt mer än vad jag tror och att det kan vara bra att läsa på lite i allafall :)

Tror att jag ska försöka lyssna lite mer på denna röst och åtminstonde tvinga mig att läsa igenom alla anteckningar minst en gång idag. Det är ju åtminstonde en början och betydligt bättre än ingenting. Det är ju som sagt skitväder ute, så jag kommer ju i vilket fall inte gå ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu