hemma igen!!

Då var man hemma igen och verkligheten har börjat! Kom precis hem från mitt första "gå brevid" pass på sommarjobbet och i lördags landade vi på arlanda igen efter en trevlig vecka i ett varmt och underbart kiev. Trots att vi möttes av ett bagageband som saknade min väska i kiev och att Sverige förlorade båda matcherna, så har resan varot kanon. Vackert väder typ varje dag med sol och värme, god mat och härlig stämning runt omkring. Att sitta där på stadion under matcherna bland alla andra svenska fans var otroligt, något jag helt klart skulle kunna göra igen. Tro det eller ej, jag som för bara några år sen inte var ett dugg intresserad av fotboll har blivit frälst! Nejdå men det har varit sjukt kul och jag tror definitivt inte att detta är sista fotbollsresan asså. Det går inte att beskriva med ord vilken stämning det var, helt sjukt. Nästa hela stadion var gul under Sverige- Englands matchen och alla skrek vi oss hesa för att hejja fram vårat lag. Tyvärr räckte det dock inte, men det var en riktogt bra och spännande match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu