sommaren är kort...

Ännu en vecka har sprungit förbi. Går inte tiden extremt fort?! Snart är sommaren slut och skolan drar igång igen. Sista terminen! :O Kan inte riktigt greppa det hela. Om bara några månader är jag förhoppningsvis färdig sjuksköterska, helt sjukt asså. 

Förra veckan jobbade jag mån, tis, ons och torsdag. Sedan på fredagen bar det iväg ner till Götet för att gå på konsert. Riktigt mysigt, bruce var riktigt bra och vädret var kanon. Men att han orkar hålla på i 3h och 45 min utan paus asså. Helt sjukt! Lördag förmiddag sovs i stort sett bort, eftermiddagen spenderade vi med lite fika hos jonas syster och katterna. Jag gjorde en ny körpremiär efter ca 2års vila. Gick förvånadsvärt bra. Man kommer tydligen ihåg mer än vad man tror;) Men pulsen var uppe på max kan jag lova! På kvällen var det kalas för Jonas mormor och söndagen spenderade vi hemma hos min familj i ekholmen. Åkte därifrån strax innan 18 och trodde vi skulle vara hemma till 19 men ki fick vi. Tåget var inställt och ersättningsbussen väldigt sen. Men hem kom vi tillslut och idag har jag jobbat 7-15.30. Imorgon är det dags igen. Sen på onsdag är jag ledig igen och då kommer mamma och älskade syster hit och äter lunch i norpan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu