mycket jobb på g

har fullt av tankar i huvudet som snurrar runt, runt runt. Jag hinner aldrig tolka dem helt så jag vet egentligen inte vad det ör jag tänker. Har mycket på jobbet nu och känner mig sjukt trött på det men får stå ut till på fredag då jag äntligen är ledig igen. Då har jag jobbat igenom en utav de jobbiga perioderna i mitt schema då jag jobbar 7 dagar i rad, för ett par veckor sen var det 8 dagar i rad. Det går, men det är f*n inte kul. Det är jobbigt och man blir sjukt trött. Tycker synd om våra brukare då jag är inne på 6:e-7:e dagen där, då är jag trött och mitt tålamod är nere i botten typ. Jag är inte rolig då jag är trött eller riktigt hungrig, de som känner mig väl vet!
I morgon byter jag och går över och jobbar för en annan person på jobbet, då hon jag gått för nu kommer tillbaka från sin semester. Detta betyder tyvärr att jag får gå över till "andra sidan" på jobbet och den kan jag inte lika bra. Andra brukare med andra behov. Denna sida är mer jobbig fysiskt, undra hur min rygg kommer må efter dessa veckor. Den som lever få se. Kanske kan min kära sambo ge mig lite massage för att få bort det värsta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu