ledighetsbabbel

Då var mina två lediga dagar snart över. Imorgon bitti är det dags igen. Tiden går fort då man är ledig helt enkelt, dagarna har bara flugit i väg!

Igår fick jag med mig mannen i huset ut på en promenad som visade sig inte bli en sådan långprommenad längs promenaderna här i norrköping som jag hade tänkt mig. Istället hamnade vi inne i stan och han införskaffade sig ett fodral till sin nya älskling (ny telefon), det är inte många meter han går utan den xD. Dessutom gick vi en runda inne på skopunkten. Hör och häpna jag införskaffade mig inga par skor men älskling skaffade sig två par! Jag gick runt ett varv i hopp om att kunna hitta ett par så att vi köpte tre men hittade inga som var bra. Var på jakt efter ett par enklare svarta ballerinaskor eller ett par pumps men inget utav det fanns i min storlek eller föll mig i smaken. Så vem vet kanske kan jag hålla mig till hösten. Vad tror ni?

Conversen fick ta sin premiär tur igår iallafall och de är jättebra och jättesköna. Tack ännu en gång!!
Vi lyckades även få ordning på min telefon i onsdags och kontakten med androidmarket, så nu kan även jag komma åt app-världen :) Kan säga som så att det har blivit lite appar nerladdade och några utmaningar i både wordfeud, draw someting och något liknande rumble (hittade inte det riktiga) den senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu