jobb, blogg och skor...

hallå, hallå ännu en jobbdag har passerat och jag ligger nu som en klubbad säl i soffan och inväntar tvättstugan. Ingen vila här inte ;) men vad gör det då vädret är skit? hoppas på fint väder till helgen för då är jag ledig! :)
Som ni ser har jag gjort om min blogg igen, kände att det var dags och att den borde bli lite mer sommrig. Gillar resultatet nu fattas bara en ny och fin bild på mig i hörnet med. Är ju liksom inte blond längre...
Men även håret behöver sig lite finjustering. Innan midsommar försvann en bit på längden och såsmåningom ska den blonda motorvägen mitt på huvudet väck. Införskaffade mig lite färg idag och med mig fick jag viss även ett par nya skor ;) Bäst att inte visa dem för herrn i hemmet som redan tycker att jag har alldeles för många. ska dessutom hämta hem ett par converse från New york som min snälla svärfar köpt till mig :) Kanske bör lugna mig med att köpa skor nu, åtminstonde till hösten?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu