skilda världar och ett rent hem

inledde dagen med att kolla på några avsnitt av skilda världar (jag vet jag är nörd...). det värsta är att jag råkade se alla på sista skivan, så nu är även sesong 2 slut. Måste ta mig till en butik snart och köpa nästa!!

har inte bara slöat i soffan framför TV:n trots allt. Tog tag i saken och stada av här hemma, så nu är det rent och fint! Allt grus och katthår är borta, även allt damm som legat lite var stans är nu spårlöst försvunnet (en stund i allafall, lär väl hitta tillbaka fortare än kvickt).

Ska snart börja med dagens middag, så att det är färdigt tills älskling kommer hem från jobbet. Blir klyftpotatis med fläskkotletter idag. Inte jätte avancerat men nog så gott för det xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu