prata i sömnen

Inatt har båda mina killar pratat i sömnen. Vaknade av att den ena sätter sig rakt upp i sängen och säger något väldigt högt. När jag sedan frågar vad han sa, lägger han sig ner och pekar upp i taket och säger 3.15. Då börjar jag skratta lite för mig själv och han vänder sig mot mig och lägger hande på mig samt säger hej. Efter detta sover han lika gott igen som han gjorde innan.

Vad den andra sa är mer otydligt då jag inte kan kattspråket så att säga. Men även han somnade och snarkade lika gott som innan...

Själv låg jag och tänkte och vände o vred på mig ett bra tag innan jag somnade igen. Men somnade gjorde jag trots allt, för när klockan sendan ringde vid 7.20 sov jag så gott, så gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu