optikern

Hallå hallå, började denna onsdag med ett besök hos optikern. Visade sig att det inte var några större fel på min syn inte. Tar mig fortfarande fram med min höksyn. Men frågan kring min huvudvärk som besöker mig allt för ofta består?!

Har även lyckats fixa med mina högskolepoäng som krånglat en del. Så nu slipper vi eventuella krångel med csn i framtiden :) Och jag får skriva min c-uppsats med Nanna utan problem :)

Ska bege mig till campusbussen om ett par timmar för att åka till linköping för ännu några timmars jobb med Linda. För en gångs skull känner jag dessutom för att jobba. Det är ovanligt, undra vad det beror på?.. De håller på att storrenovera lägenheten brevid oss och över(?) med tror jag. Är ett j'vla liv ibland. Men blir säkert fint. Förmodligen ska vi inte klaga, de renoverade ju om hela vårt badrum innan vi flyttade in och då vi bodde här fick vi ju nytt golv i köket. Förmodligen störde även det grannarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu