kvällsbabbel

Hallå, hallå. Träningspasset i söndags var roligt, och nog var jag trött efterråt. Har dessutom gått med världens träningsvärk dagarna efter. Värst har det varit i ryggen. Har fortfarande extremt ont och får som kraftiga hugg varje gång jag böjer ryggen en aning. Hoppas det går över snart, börjar bli riktigt jobbigt.

Var i vilket fall duktig och var iväg på sjukhuset idag för att lämna lite blod. Gick bra även denna gång. De är så gulliga där borta. Sitter nu framför TV:n och har efterlyst på i bakgrunden. Men är sjukt trött så skulle tro att det blir en tidig kväll idag. Imorgon ska jag åka in till linköping för att först umgås med min kära vän Sophia och sen jobba ännu ett pass på cloetta center. Hoppas på vint även denna gång! Kan lätt bli en jobbig kväll för mig och Linda då vi ska ta hand om en massa onyktra djurgårdsfans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu