babbel

Ssitter här i min soffa igen, som så många gånger förr. Har nyligen kommit hem från första skoldagen efter lovet. Känns bra att ha börjat igen, även om det är extremt skönt att vara ledig så klart :) Har haft basgrupp och en föreläsning idag om depsession. Mycket intressant är redan taggad för morgondagens föreläsningar och det kommande basgruppsarbetet som berör samma tema. Tycker att det är så sjukt intressant, kanske för att jag själv varit i kontakt med det själv och vill veta mer?!

funderar även på vad man ska laga för mat ikväll. Öppnade både kyl och frys förut, men stängde lika fort typ. Har verkligen ingen aning om vad jag är sugen på. Hoppas min kära sambo kan komma med något bra förslag sen. (Tror tyvärr inte det...). Känner mig dessutom riktigt sugen på att åka iväg o träna eller köra lite zumba fitness sen. Känns som att det var länge sen jag tränade nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu