tisdagsmorgon

helgen som varit gick väldigt fort. Den sprang iväg. Jobbade hela helgen och lördagkvällen spenderades hemma hos Emma med födelsedagsfest. bestämde mig att sova hemma hos mamma denna natt eftersom att jag skulle börja jobba tidigt på söndagen med. Vet dock inte om det blev så fasligt mycket mer sömn på detta sätt. När jag kom hem var både mamma och magnus uppe, så blev att prata med dem ett tag innan man kom i säng. Kan säga att jag är extremt trött på disneylåtar nu efter denna helg...

insåg dessutom hur mkt skönare mun nya säng är än den gamla. Den gamla är på tok för mjuk...

Har nu på morgonen skrivit klart min lärandeplan sådär lite i panik. Hade knappt börjat på den och kom på att den skulle in idag. Men det gick hyffsat snabbt trots allt. Nu sitter jag och äter lite frukost och ska väl börja läsa lite smått till nästa basgrupp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu