skolan och hunger

Har typ precis kommit hem från skolan, är grymt trött. Har precis slängt i mig en macka i försök att stilla hungern en aning. Tyvärr verkar det inte ha hjälp särskillt mycket så får bli att fixa till lite käk istället. Är sjukt trött och kan inte direkt påstå att någon utav alla våra föreläsningar under dagen varit särskillt bra och givande, hade mycket hällre kunnat vara hemma och plugga till basgruppen istället. Men men sånt är livet, inte lätt alla gånger...

Hann iaf med att köpa en biljett till lördagens kärleksfest, hoppas det blir lika kul och mycket folk som förra året. Har inte med mig min kar denna gång. Får se om det leder till något bättre eller sämre xD

Nae nu ska jag ta tag i maten för att sen kunna doppa näsan i böckernas värld kring stroke och parkinsons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu