pluggmotivation= Noll

pluggmotivationen är verkligen lika med noll just nu. Jag orkar verkligen inte ta tag i något och när jag väl gör det blir det något halvdant. Förstår inte vart all energi har tagit väge, för inte är den kvar här inte!!

har iallafall lyckats få ner hyffsad information om stroke nu, har bara lite kvar om läkemedel där. Men sen är det allt om parkinsons kvar med. Får se om jag orkar börja med det senare sen annars får jag tvinga mig själv att göra det imorgon.

Var iväg och handlade lite grejer på hemköp förut till kvällens middag och morgondagens frukost, hade inget bröd kvar ;) Med hem fick även ett knippe tulpaner följa med. Som nu pryder mitt köksbord och gör köket så mycket hemtrevligare. Man borde verkligen unna sig färska snittblommor lite oftare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu