kärleksfest

Sitter här i soffan som vanligt. Naglarna är fixade inför kvällens kärleksfest och sminket är påbörjat. Kom på att jag inte ville göra klart allt nu för då har jag inget att göra sen. Har lovat att ha maten klar sen till älskling kommer hem. Men det är allt för lång tid kvar tills dess så kan inte förberda det riktigt än. Så har förtillfället inget att göra, har läst alla bloggar jag följer, nördat facebook hela förmiddagen och på Tv finns det inget kul att titta på. Hej i-landsproblem!!

Försökte mig på att locka håret med plattång förut, kan säga som så att det inte alls blev riktigt så lyckat som jag velat. Vissa lockar blev jättebra men andra inte :/ Får se om jag gör ett nytt försök senare sen eller hur jag fixar håret inför ikväll. råkade klicka hem ett par skor med förut, var inte riktigt tänkt så, men de var riktigt fina och billiga så nu hoppas jag bara att de är lika fina irl och att jag kan ha dem xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu