C-uppsats och klantighet

hallå hallå!!
var ett tag sen man skrev här nu, en hel del har hänt sen sist. Jag har nu mera en ring runt mitt vänstra ringfinger, vintern är så gott som helt borta och våren är påväg samt att Nanna och jag har kommit igång med C-uppsatsen. Varje dag sitter vi i bibblan och söker artiklar, läser och skriver. sakta men säkert närmar vi oss till slut en färdig litteratur studie om patienters upplevelser vid svårläkta sår...

hade det inte varit för min klantighet hade vi varit lite närmre slutet nu, men istället för att ta ett steg fram tvingas vi nu ta ett steg bak och börja om med att skriva på bakgrunden. Jag trodde att jag sparade men tydligen inte. I vilket fall är det jag skrev under eftermiddagen nu spårlöst försvunnet :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu