trötthet, tvättstuga och sorg

Godmorgon, eller kväll är det visst nu ;) gick och la mig brevid tippex i sängen en stund för att mysa men råkade visst somna. Nog för att jag visste att jag var lite trött men inte så trött. Ska snart gå ner till tvättstugan och roa mig lite. Har ett helt berg av tvätt som väntar på att bli rent. en del utav det ska sedan ner i resväskan. Bara 3 dagar kvar innan vi åker. Ska bli så skönt!
Dagen igår gick i sorgens tecken men avslutades på bästa sätt med en glass från smultronstället tillsammans med älskling och svärföräldrarna. Hade glömt hur ont det gör i hjärtat att ta bort en katt. Trodde inte att jag skulle fälla så många tårar längs mina kinder som jag gjorde. Denna katt kommer alltid att ha en stor plats i våra hjärtan, mysigare katt finns ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu