ledighet och sollängtan!

Då var det dags för ledig dag igen. Så himla skönt, synd bara att vädret är kasst. Regnet bara öser ner! Var fint ett tag på förmiddagen så jag hann att tänka tanken att gå ut en pw i det fina vädret. vilken tur att jag inte gjorde det kan jag känna nu så här i efter hand. Hade varit genomsur.

Jobbar nu bara två dagar till, sen är jag HEL LEDIG i två veckor. Och best av allt, vi har bokat resa! Nästa söndag far vi upp i luften igen och styr kosan mot Rhodos. Ska bli så skönt med lite sol och värme istället för allt regn denna sommar har erbjudit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu