basgruppsarbeten hit och dit...

Jaha ja där var sommaren över och skolan har dragit igån ordentligt. Är helt slut i huvudet nu när jag skriver detta. Har suttit med basgruppsarbete hela eftermiddagen och granskat artikel efter artikel. Den första som jag till en början trodde skulle vara riktigt bra visade sig sen inte alls vara så bra så jag letade fram en ny som känns bättre ;)
 
Rhodos var helt underbart skönt, varmt och härligt. Hade tänkt att visa lite bilder, men det verkar inte riktigt vilja fungera just nu så det får bli en annan gång. Eller så får ni kolla på min facebook, där finns det ett gäng ;)
 
Nu vet ni att jag lever i allafall! Ska fixa lite mat nu så att jag inte stupar utav den anledningen iaf. puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu