termins slut...

börjar kännas att terminen går mot sitt slut. Tankarna hänger lite överallt och jag har för mycket saker att göra för att kunna koncentrera mig på en sak i taget. I dag hade vi kommunikationsseminarie som gick bra, var mycket roligare och intressantare än vad jag till en början först trodde. fick desstom Godkänt på min rapport vilket känns underbart skönt. I morgon är det etikseminarium sedan kan jag förhoppningsvis fokusera fullt ut på nästa veckas terminstenta! Känns som att det börjar bli dags nu ;)

Ska strax bege mig till frysen och se vad den kan erbjuda för kvällsmat i dag. Har ingen som helst aning på vad jag är sugen på. Eller jo, jag är extremt godissugen. Inte världens mest ultimata kvällsmat kan jag tycka. Hoppas det finns något mer passande att hitta i frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu