pluggmotivation köpes...

Praktiken är över för denna gång. Det blev faktiskt ganska bra till slut. Även om jag kanske inte kommer sakna uppgifterna så mycket kommer jag sakna det underbara folket som man träffat under denna tid.

Planerna för dagen var att börja plugga ordentligt inför T5-tentan. Har gjort en fin liten mind-map men till så mycket mer än så räckte inte motivationen tyvärr. Hoppas jag kan hitta den i kaffet eller kakorna som står och väntar på mig här på bordet intill :) Ikväll ska jag hem till Louise för att ha en mydig liten tjejkväll med mina "Berzantjejer". Ska bli sjukt kul, jag ska även öva lite mer på att börja gilla rött vin då jag ska ta med mig den röda vinaren som legat i vårat kök ett bra tag nu. (varken jonas eller jag är särskillt förtjusta i sådant vin så den har lixom bara varit där). Men nu är det dags att öppna den och åtminstonde smaka tänkte jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu