dålig period...

Var återigen länge sen jag skrev här. har kommit in i en sådan period då allt känns trist och jag saknar verkligen energi och motivation till allt.
Praktikdagarna rullar på, men jag kan inte påstå att de är särskillt roliga. Man kan inte göra särskillt mycket som student där utan mest bara sitta med och lyssna. Dagarna är i stort sett lika dana och jag har helt enkelt tröttnat. Min handledare är inte direkt den bästa heller, mycket snack och liten verkstad skulle man kunna säga. Men men bara 5 dagar kvar, 2 dagar nästa vecka ska jag dessutom upp till psykiatrin på US och se hur det går till där uppe. Det kan bli intressant, ser lite smått fram emot det äve om jag får sova en timma mindre på morgonen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu