ännu mera praktik...

Då var mina två dagar uppe på psykiatriska kliniken på Us över. Dagarna har varit intressanta och gått fort även om det stundtals har varit lite konstiga. Igår kände jag väl mig mest som en läkarstudent då jag i det stora hela mest var med läkarna under hela dagen och var med på samtal och bedömningar. vi var till och med över på andra avdelningar under dagen. Men det var som sagt väldigt intressant. roligt att se lite andra patienter och problem än de jag stöter på nere på mottagningen. I morgon är det dags för sista praktikdagen. ska bli skönt att kunna ha ett liv igen. Förstår inte hur man kan bli så fruktansvärt trött efter praktiken. Även om jag får sluta tidigare och kommer hem skapligt på eftermiddagen/ kvällen så orkar jag inte göra någonting och absolut inte plugga som jag egentligen borde göra då det snart är tentor och seminarier på gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu