trevlig helg!!

jaha då var det söndag igen och helgen lider mot sitt slut. tänk att helgerna går so fort när man har roligt. I fredags var vi hemma hos louise och träffade lite berzanfolk, drack vin, åt ost och kex, spelade tp och hade det allmänt jättemysigt. linnea anlände senare lite lagom berusad :)

igår var vi på 60-års fest, jag blev litte smått mobbad. men det var kul! god mat och gott sällskap. vi sjöng en egenkpmponerad sång och födelsedagsbarnet blev så glad att tårarna letade sig fram och fuktade fransarna litegranna.

idag tänkte jag dra med mig sambon bort till ingelsta för att shoppa och allmänt bara gå och kolla i butikerna. jag vill ha nya kläder och en massa nytt till lägenheten. opperation ett mysigare vardagsrum har börjat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu