statistikplugg och trötthet= ingen bra kombo

hallå hallå! hade en trevlig helg och lyckades fixa ett fint blåmärke kring tinningen i lördags. behöver inte säga mer om det mer än att jag är extremt öm och måste tänka lite extra innan jag lägger ner huvudet på den sidan. Mammas ljusparty var trevligt och jag kommer inom kort bli ägare av ännu mer ljus. Är lite ledsen att en ljuslykta som jag blev kär i var lite för dyr för min ekonomi just nu. Men det kommer fler gånger. kan njuta av den hemma hos mamma så länge.

Tanken är egentligen att jag ska plugga statistik till morgondagens tenta, men jag vet verkligen inte hur jag ska plugga. Har gjort övningstentan två gånger och alla övningsuppgifter. Men det är ju så fruktansvärt tråkigt. Att läsa anteckningarna om och om känns inte som att det kommer att ge särskillt mycket. men men vi får väl se hur det går.

Ska försöka orka ta mig bort till sjukan sen och dela med mig av lite blod med. Men är så sjukt trött nu för tiden. igår gick jag hem och sov ett bra tag efter skolan. känns som att det kommer bli en eftermiddagsnap idag med asså.

tråkigt inlägg jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu