statistik och läkemedelsberäkning

sådär ja, då var den tentan gjord. Bara att vänta på resultatet nu då och börja plugga inför nästa som står på tur redan nästa vecka. Men denna är så sjukt mkt roligare att plugga till. Det är läkemedelsberäkning jag pratar om. Och jag har LOVAT mig själv att inte slarva så j'vla mycklet som jag gjort tidigare, så denna ska jag inte göra om lika många gånger som förra. Om jag så ska behöva göra den flera gånger om på samma tillfälle så ska jag göra det. det fungerade ju sist och tiden är ju knappast några problem, den här gången har jag dessutom fulltid på mig och tvingas inte vänta i 30 min innan jag får gå in.

på lördag ska vi göra ett nytt försök att ta oss ut till rusta då förra gången inte gick riktigt så bra som vi trott. Men nu har jag forskat lite mer i det hela och vet vilken buss och allt vi ska ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu