sovmorgon och värkande nacke

God morgon! tog mig en liten sovmorgon idag, men är fortfarande jättetrött. Ska nog gå och fixa lite kaffe ihopp om att det får mig lite piggare. Vaknade med en värkande nacke oxå, undrar om jag har sovit konstigt i natt eller vad det beror på. Hoppas i vilket fall att det går över.

Idag har vi i basgruppen bestämt att vi inte ska ses utan vi alla har fått en uppgift som vi ska fixa fram till måndag. Vi får alltså själva bestämma när det ska göras. Jag ska renskriva intervjun från igår och göra en PDSA-cykel. tänkte dock vara effektiv och göra detta någon gång under dagen då vi åker iväg på födelsedagskalas så fort Jonas har kommit hem från jobbet imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu