nya kuddar??

Godmorgon, precis som i går morse vaknar jag med ont i nacken. Frågan är om jag kanske borde ta och byta kuddar?

som jag sa igår så väntar det lite födelsedagsfirande idag på oss, så fort Jonas kommit hem från jobbet. Han är duktig och jobbar han, medans jag ligger här hemma i soffan och latar mig. Men jag var både  gullig och DUKTIG igår som gjorde 3-rätters tills han kom hem från skolan. Tror att det uppskattades. Dock tyckte jag själv inte att huvudrätten blev någon höjdare och förrätten var inne några minuter för länge i ugnen. Men det är ju tanken som räknas ;)

Nej nu ska jag ta tag i den här dagen, tänker inte ligga och lata mig mer utan tänkte ta och göra en storstädning här hemma då det känns som att det skulle behövas...

Kommentarer
Postat av: Louise

åh gud vad söt du är Martina! Klart det uppskattas med 3rätters! :D Tänk om man kunde få det när man kom hem.. Hm.. Kanske ska ge Rasmus några subtila hintar :P

2011-09-05 @ 20:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu