min svarta kära egendom är nu borta!

God dag på er vackra skara som läser denna blogg! Kan inte påstå att denna dag är min bästa på detta år, jag sitter här med datorn i knät och är genomförkyld, samtidigt som jag saknar min mobil. För er som inte vet detta är jag numera mobillös. Min kära svarta sak råkade tyvärr bli kvar på tåget igår och följde inte med mig hem som jag trodde. Har ringt runt en lite olika nummer och kopplats runt till olika ställen i hopp om att få tillbaka min telefon utan några vidare resultat. Så ni som försöker få tag i mig på min mobil, får försöka ett tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu