maskeradlördag

god morgon! dåi var det lördag igen och ikväll blir det maskerad! sitter här och dricker tea i hopp om att bli lite bättre i halsen. mår med andra ord fortfarande inte helt hundra. känns väldigt jobbig och egentligen säger mitt sunda förnut att jag egentligen inte borde åka iväg och festa ikväll utan istället vara hemma och kurera mig lite till.

Men nej då, här ska vi maskerada, jag har ju fixat kläder och allt. men förnuftet, jag lovar att ta det lugnt med alkoholen och ta på mig en varm jacka, så att jag inte fryser för mycket på vägen hem!

älskling är iväg och jobbar och jag tänker vara snäll och laga ugnstekt falukorv och popatismos som vi kan avnjuta tillsammans när han kommer hem innan jag åker. vet inte om det är han eller jag som tycker om det mest, tror nog att det är jag. som jag har lägnat efter potatismos nu! Ska hem till ekholmen och hämta nyckel och lite så, så att jag kommer in till resesängen där på kvällskvisten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu