kall men fin höstdag

god dag, god dag! när man tittar ut genom fönstret idag ser man en klarblå himmel och en riktigt fin höst dag, går man utanför dörren känner man direkt kylan och vinden slå emot än. fy vad kallt det var ute alltså. får se om jag trotsar kylan och förkylningen och tar en sväng runt strömmen sen, är sugen på att röra lite på mig nu när jag inte kunnat träna på över en vecka pga förkylnining och ond hals.

för er som inte vet det, så har min kära telefon hittat hem igen. En snäll dam hade lämnat in den hos polisen, och eftersom att jag var snabb och anmälde där att jag förlorat den. Kunde de snabbt lägga ihop ett plus ett och se att den var min. tänk om fler människor kunde vara som denna dam, då skulle vi leva i en bra värld :)

har varit i väg i skolan nu på förmiddagen och skrivit klart mitt basgruppsarbete, därav vet jag om att det är kallt och blåser ute ;) nu tänkte jag kolla igenom lite inför den kommande statistiktentan nästa vecka och sen eventuellt ta en promenad runt strömmen som sagt.

ha en bra höstdag mina kära vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu