inte riktigt som jag trodde

Vissa grejer är bättre än andra precis som vissa dagar är bättre än andra.
Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkte mig, lite höga förväntningar tror jag. Men johnossi var bra och godis är gott:)

Drabbades lite av en chock idag när jag kom hem från basgruppen, Stefan Liv är numera död. Har inte riktigt fattat det än. Det är en stor sorg för alla innom hockey och onte bara för HV som har förlorat en otrolig målvakt. som någon skrev i en intervju, han är mer än en målvakt i laget, han är coash, han sprider glädje till alla och han skapade harmoni mellan alla. Hoppas att de gör något fint för honom ikväll på LHC:s träningsmatch. Det är han värd! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu