God morgon!!

god morgon! elller egentligen slog jag upp mina blå redan vid halv 8 idag då jag vaknade av ett sms. lyckades inte riktigt att somna om efter det, så har varit uppe ett tag nu.

idag regnar det och är rigtigt grått ute, känns sådär måste jag säga då vi ska åka till linköping för KALAS och johnossi, men  kanske är det bättre väder i linköping?

igår var vi på ytterliggare onödiga och värdelösa föreläsningar, känns riktigt trist att åka till linköping för att lyssna på Skitföreläsningar faktiskt. men åt iallafall god raggmunk som jag kände smak av långt in på eftermiddagen, kvällen iform av rapar. Kanske inte riktigt lika trevligt som måltiden i sig direkt.
var på möte med chefen på cloetta center oxå, lite nytt inför hösten men nu är det på G. Känns riktigt bra faktiskt, jobbar första passet imorgon kväl och första "riktiga" matchen ska jag stå helt själv :O. snacka om utmaning, men sånt gillar jag. Så det blir nog kul!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu