besök

Blev en kort dag idag, eller egentligen längre än scemalagt men ändå kort. basgruppen jobbar på och allt känns fortfarande kanon. Jag gillar verkligen denna grupp!

Mamma och syster har varit härpå besök idag och jag har bjudit på chokladkaka med bär och grädde. var mysigt att få prata av sig lite och bara umgås även om det inte blev så lång stund. Det gäller att ta vara på tiden man får tillsammans nu när man bor i annan stad och allt.

Blev lite mario cart nu på eftermiddagskvisten när älskling kom hem med, men det var inte alls kul. Förlorade typ hela tiden och min onda fot gjorde bara ondare och ondare, dumma skoskav! nu ska jag snart fixa lite kvällsamat och i morgon blir det föreläsningar och möte i linköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu