basgrupp och halv storm

har varit i skolan idag och haft basgrupp. höll på att blåsa bort på vägen hem men jag klarade mig. sitter och försöker svara på alla frågor nu till nästa basgrupp. Är inte några vill jag lova. Med en kursansvarig till handledare blir det lätt lite mycket att ta reda på till nästa gång, men det är nog bra. då har man ju med allt till tentan sen iallafall :)
har lite smått ont i huvudet idag och träningsvärk i armarna sen gårdagens alla armhävningar. inte bra att sluta träna på sommaren. nej nu ska jag läsa mer om blindtarmsinflammation här... sen ska jag laga köttfärssås till middag lite senare!

har fått hem min utklädnad till nästa helg, var inte lika bra som jag trodde. men det blir nog bra, jag är taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu