världens undergång, vad hände med den??

då var det söndag igen och världen skulle visst gått under igår?! det märkte vi inget av utan vi hade en trevlig lördag med lite allt möjligt, lite frör lite plugg för min del, men men. onödigt att plugga om världen ändå ska gå under ju ;) nejdå det blir dessto mer av det idag, efter frukosten...

fick besök av Julia och Nanna en sväng igår, mycket trevligt. det dracks kaffe och åts muffins. Julias hår åkte dessutom av en aning, så nu är hon kort korthårig igen :)

kollade på ennu en bondfilm igår kväll (jag ssomnade igen!!), det går sakta men säkert frammåt med att kunna se alla. men snart så om typ några månader kanske  ;)

nej nu ska jag äta lite frukost och sen tror jag det blir att räkna lite, skjuter upp den där tråkiga artikeln så länge jag kan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu