trött men glad ändå...

Godmorgon alla söta!! är på strålande humör trotts tröttheten sen igår och den väntande C-turen på praktiken. Känner inte alls för praktik, men det har jag ju inte gjort de senaste dagarna heller så det är inget nytt. Trotts det drar det inte ner mitt humör idag, inte ett dugg. bara jag är där så går timmarna till slut och jag får åka hem och sova i min säng. Det längtar jag egentligen inte till heller. jag får sova själv idag med.

Sov själv i natt och var livrädd, lät och kändes som att det var någon annan i lägenheten, så jag hade jättesvårt att somna. Jag hade tittat igenom lägenheten innan jag gick och la mig, men ändå kändes det som om att jag inte var ensam. Någon var där för att göra mig illa. Sen att man hör prassel och liknande ljud från vardagsrummet gjorde inte situationen bättre. Men jag lyckades somna och sov faktist fram till halv tio så det ska nog gå bra i natt med ;) Är nog bara lite larvig helt enkelt...

hade iallafall en sjukt rolig kväll/ natt hos julia igår! Med trevliga människor omkring än, roliga lekar och god dricka. drack martini dagen till ära. det var gott! På vägen hem fick jag visa legg för polisen, han trodde väl inte på att jag var 21 men fel fick han ;)

Kommentarer
Postat av: emma

varför fick du visa leg?

2011-05-15 @ 11:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu