torsdag

Ny dag med nya möjligheter. kom nyligen hem från praktiken, har kört lite varannandag nu denna vecka känner jag. är nu ledig fram till måndag då vi kör igen, måste även se till att lägga in lite extra tider de kommande veckorna för att få ihop det med rätt antal dagar, men det ska nog gå.

börjar känna mig redigt nervös inför den kommande examinationen som ska äga rum på avdelningen, vi har inte läst något om dessa sjukdomar alls. funderar på att vara ambitiös och gå till skolan och försöka få tag i någon bok imorgon, men vi får väl se hur det blir med det.

Nu ska jag iallafall rota fram något gott ur frysen så att det blir någon middag här ikväll :) får se vad jag kan hitta, har inte den blekaste aning om vad jag är sugen på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu