tenta gånger 5

Har nyligen skrivit den där förbannade läkemedelstentan igen. denna gång hoppas jag verkligen att det går vägen. räknade tentan 5 gånger innan jag lämnade in den. Så får jag fel denna gånge, beror det på att jag räknar fel, att jag inta kan skiten. Och inte på några slarvfel som tidigare gånger!

Sitter och väntar på mina medstudenter som jag ska göra ett seminarie med. Men vi sa inte förrän 10, då tentan slutar. Men som vanligt klarar jag inte av att sitta hela tiden, stod ut i 75 min :)

Har ni några frågor ni vill ställa mig, får ni passa på att göra det nu idag, kommer nämligen svara på frågorna senare ikväll. Och hittills är det bara emmapemma som vågat fråga. hon har dessutom varit söt och ställt flera frågor :) Tack Emma!!

Kommentarer
Postat av: emma

haha otippat det där med tiden på tentan ;) hoppas att det gick vägen! you are welcome :)

2011-05-24 @ 11:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu