seminarieplugg och en redig förkylning

ännu en dag med seminarieplugg är över och mitt huvud känns tyngre än vad det någonsin har gjort! Tror dock att det beror mer på att jag råkat ut för en redig förkylning och inte på att vi läst för mycket. tyvärr vore ju väldigt skönt om man kunde skylla på det. har ju nämligen blivit en hel del, nästan lite för mkt fokus på statisitk och forskning nu denna termin. Riktigt tråkigt om man frågar mig!!

De sista frågorna kommer upp här någon gång under eftermiddagen kvällen. Så håll ut! :)
Ska bara bädda ner mig i soffan en stund först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu