seminarie för fulla muggar

hello!!
har precis gjort klart allt till seminariet i morgon och ätit upp min choklad! Kom nyligen på att jag glömt/ inte hunnit äta någon lunch idag och bestämt mig för att jag struntar i det då jag inte är hungrig än utan lagar till något bättre till middag sen. Vad jag ska laga vet jag inte riktigt än. Vi får se helt enkelt. Är det någon som har ett bra förslag så skriv det gärna!!

seminariet i morgon känns trots allt helt okej, lite jobbigt att prata om rebialiteten bara, då jag inte riktigt har fattat allt själv. Jag kan det till grunden, men när det gäller att gå in på djupen, känner jag mig vilse ;)
blir att läsa på lite till sen under kvällen. Är ju ensam hela kvällen då honey är duktig och pluggar matte tillsammans med några kompisar. Förhoppningsvis kommer han inte hem lika sent som igår. Han var inte hemma förrän vid 22 :(

Angående resten av frågorna tror jag att det kommer upp några fler imorgon istället för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu